Nu så är man proppmätt efter en god kinesisk middag, så då gick vi ut på torget och fotade, haha! Awsome!

Sofie, Nina, Jag, Kajsa, Cajsa, Kajsa, Josefin :)

Ett litet provsmak

Mer kommer i morgon när jag kommer hem, nu ska det bli en underbar natt och kväll med tjejerna! :-D

The beat goes on

Kim's underbara låt texter får mej att tänka på dej,

Aj,aj,aj

Hejhej, jag klev nyss ur bilen i Eskilstuna, efter en kort bil resa med allsång till Charlotte's Hero, haha! Nu på morgonen har jag ridit 2 timmars islandshäst, och de känns i rumpan! Speciellt efter som jag fick den galnaste hästen som ville gå först, så jag fick den hela tiden hålla imot hela tiden för att inte rida före ledaren, plus att min häst bara red i väg så du var jag tvungen att tänka på att hålla hästen så du kom jag i otackt i tölten, aj! Men natten med alla underbara efterlängtade tjejer var grym! Men nu ska jag äta, puss!

Nu åker jag bil genom ösregnet mot en underbar helg med brudarna!

Något jag inte vet vad.

Hejhej, Nu sitter jag här med Linn och jag vet inte rikitgt var Alice tog vägen, hon typ försvann efter att hon hade ner ett glas som gick i tuuusenbitar ;O Aja, får väl leta rätt på henne, vilket nog inte blir så svårt. I natt kommer nämligen 8 personer sova i våran lilla lägenhet på typ 62 kvadrat, 4 vuxna & 4 barn. Hahhaha! Lite trångt men vi lär inte frysa iaf ^^ Emma gick nyss oxå, hon kom över för en liten film, mötte henne vid centrum vid nio, och där var oxå Pontus och Nikola, så sjukt länge sen man såg dem! Hahah, alla växer över sommaren! ^^ Hade lite att snacka om så dem följde oss ändå hem till mej. Och vi fastnade utanför huset och pratade. Haha, sen skyndade vi in med ostbågarna och vi alla "barn" såg på Drama Queen. :)

I morrn åker våra 3 familjer ut till Eskilstuna för att träffa de 11 andra över hela helgen! Kommer bli supergrymt! :D

En dröm.

I dag efter att Linn & hennes pappa kommit igen så gick vi till vinterviken för att se på en parkteater som var där i dag och resten av helgen! Dream Play, en väldigt komplicerad och svår teater, som var som en dröm, en röörig dröm. Hela publiken var med och sprang runt där mellan alla små söta gamla husvagnar. Yared en kompis var med och dansade runt där lite, och vi härmade han när han dansa robotdans ;) Hahha! Gun & Yakob var oxå där så jag pratde nog mest med honom, vi har ju trotts allt inte setts sen midsommar, hahah ;) Sen körde vi oxå tävling i att stå på både huvud och händer, jag tror han vann, fast vi båda stod 2 sekunder ;) Yared kom såklart sen och fick oss att känna oss rikitgt dåliga, när han sprang runt där på händer, awsome!

"He makes me fall in love"

Sööötsaker från H&M :)
hejhej, jag & alice ligger och lyssar på musik, och bara chillar :) Skööönt ^^ Kvällen har bestått av en god middag, chattat med älskling, sex in the city och sen har jag och Alice bara tagit det lungt med varsin dator ^^ hahha. Sen har jag bestämt dans med My, och känner mej rikitgt nöjd! Bara hoppas på att vi kommer in! ;) Längtar verkligen tills dansen kommer igång igen. Och i höst blire mer :) Såå häärligt! :) Sen har jag kikat lite på de som kommir ut för höstenhos H&M. Det får mej nästan att längta efter en brun/orange mysig höst. Kan inte fatta att jag faktikst säger det! ;O Men sommaren är fortfarande bäst, och vill vekligen inte att den ska ta slut, menmen :)

Alice på besöök!

Jag & Alice :)
tjenareee! I dag kom Alice! En annan barndomsvän än Linn. Men båda dem och 12 andra fina tjejor kommer jag att spendera hela helgen med ute i Eskilstuna :) Vi kom nyss hem från att badat vid piren med familjerna och där träffade vi även på Emil, Alex, Felix & Jonte. Har ingenaning om vad kvällens planer blir men, antaligen något trevligt, men jag är grymt trött efter natten :) Sov ju inte så där jättemycket ^^ Puss!

Last night,

Linn & mina bilar för några år sen ;)

Hejhej! Nu har Linn precis lämnat huset, då hennes pappa stog utanför dörren vid 12 och väckte oss. Hahha :)
Vi var på Grönan igår, en riktigt bra kväll! Vi stötten på Emma S och massa trevliga tjejer som vi åkte med! Och Sen kom emil senare på kvällen och strax efter de stack tjejgänget och lämnad mej, Linn, Emil & Mirre kvar. Sen precis innna de stängde typ kom Felix & Alex oxå.
Efter att Grönan stängde trängde vi oss på dem troppfulla bussarna och lyssade på när Mirre och några andra hade en sångstund som fick bussen att skaka och så kom vi fram till att Linns Pappa var 30 år äldre än Alex mamma, typ hahaha :) Och vid tc innan Mirre åkte åt ett annat håll, fortsatte hennes och Alex "fight" vilket slutade med skratt och att Alex hade ett vampyrbet på halsen. Haha ;) Emil, Alex & Felix fick oss att åka med dem till Västertorp, vilket blev lite längre men mer prat på tunnelbanan och sen hann vi in på godismonstret precis innan dem stänge så det blev mys till kvällens film 500 days of summer. Som vi båda dock somnade till.  Haha, en bra dag helt enkelt! :)

Kort var det!

Yes, hellu dudes! Jag är redan hemma! Kom hem i dag någon gång vid lunch. Hahah, Vi åkte ner till söderköping och stannade i trosa på vägen för frukost och en promenad runt i staden. Strax efter de så började det regna riktigt mycket! Så jag och Pappa fick sätta upp ett helt nytt 6mans tält i spöregn! Efter som det var nytt hade vi ingenaning om hur man satte upp det heller! Awsome! Det blev väl blött men tillslut så stod det upp. Natten var, enligt mej helt okej. Men alla de andra tycket det hade varit iskallt och blött. Det spöregna och blåste hela natten. Det sista jag gjorde var att springa ut i regnet och spänna om det för det hade börjat slacka. Så nu blir det härligt med en säng! Och i morrn ska jag upp tidigt och möta Linn! Puss!

Kort Camping tripp på G!

Hallu! Nu har man packat klart allt! Eller nästan allt.. så mycket jag kunnat iaf. Hittade en söt litem mp3 hos mamma härom dan som jag tillängnat kvällen med att proppa med underbar musik! Borde verkligen sova med tanke på att klockan 9 i morgon åker bilen full med massa väskor, sovsäckar, liggunderlag och tält, och vi såklart! Självhoppas jag på att vi hamnar på Söderköpings älskvärd glassbar! ^^ Och någon trevlig camping med bra väder och en härlig strand med bryggor :) Menmen vi får se. Vi blir inte borta länge alls, vilket oxå känns skönt efter jag jag inte har någon "hemma" tid alls typ! Kommer hem efter helgen. Men mobilbloggar väl, ska se om jag kan få in några bilder från mobilen med, så det blir lite roligare ;)

Du lilla ängel

Hejhej! I dag har jag haft en toppen dag med Erlend & Mattis, vi har tattuerat Erlend, haft typ växter-som-fastnar krig och jag har hamnat underst i högen som vanligt. När man ligger i soffan kommer plötligt Mattis från ingenstans och sätter sej på ens mage och sen kommer erlend. Vilket alltid upprepas ett antalgånger, supermysigt -.-
Men nu båda har dom båda lämnat mej för Danmark, där dom kommer vara i två veckor, och kommer hem samma dag som jag sticker på kollo i två veckor. Great! En hel månad! Jag dör. Kommer sakna dem! Pojkvän & Bror.

Jag ska göra nånting, Jag ska slå er med häpnad

bilden ägs inte av mej :)

Mamma mesasde och sa att Kent spelade på Långholmen i kväll, vilket jag såklart inte glömt bort men inte dock hade jag inte biljetter, efter som jag inte vissa ifall jag skulle vara hemma den 22 Juli för typ tre månader sen.. Men mamma övertalde mej om att det var utomhus och man skulle höra musiken riktigt bra och fick mej med in till stan, vi köpte lite gott för att njuta av den fina kvällen med Kents fina ljud i bakrunden. Vi hamnde upp på ett berg, höst upp bara tre meter från avspärrningarna till konsterten, och kunde se hela området och den stora scenen, såfint! Men tänkte att som skulle täcka upp med något så man inte såg när allt väl började, men det gjorde dem inte! Så där satt vi på vip hyllan som mamma sa! Så grymt! Man såg allt! Plus den stora massan med folk som betalat och deras hav av armar! Såg var enda lilla detalj och hör så grymt, stod lixom 3 meter från de som betalt fast 10 meter högre upp, så man såg allt! Kent var underbara! Det båda lät och såg bra ut! Dom inledde med Utan dina andetag och alla bara rös! Jaa, för vi var ju inte ensama där uppe, hahah :) Sen på Kärleken väntar blev hela scenen röd och allt var så vackert! tihihi! Är gaaanska lycklig just nu, jag menar en bra kväll - heelt gratis :)

Dock hittar jag inte min mobilsladd och kan därför inte ladda in några bilder.. :/

Hör du ljudet av juli där utanför ?

Jag vet urusla bilder, missade en lite perfym från Vyes Rochers till reapriset 39 Pengar.
Annars är det en stor randigtröja från Gina Tricot för 49 Pengar, Örhängen från Ur & Penn För 10 Pengar, Ett blått linne från Monki för 40 Pengar & En tröja med kedjor, mycket fina än på min fulabild! Den är från Bikbok för 62 Pengar! I dag jag jag alltså tjänat ca 400 Pengar! Härligt!

Hejhej! I dag har jag hunnit med en massa! Vid elva gick jag till Mamma och fixae massa tills Kinaträffen och åt frukost innan jag sen mötte Felicia och vi gick runt och reashoppade på Drottninggatan! Hittade lite saker som jag tog med mej hem! Har redan stor kärlek till dem :)
Sen tog vi en glass i värmen och vilade benen efter allt spring innan vi sen hoppade på bussen till Gröna Lund och trängdes där med alla turister. Hahha, jaa om du vill köa 45 minuer till pops, så ska du åka dit ;)

Nu ska jag möta upp Felicia!

'

du är min idol, jag ser upp till dej.

- bli aldrig som björk.

Mixern är min bästavän

Vackra jag i mitt bästa tillstånd, det bjuder jag på! ^^
Åååh, har vaknat till lite, har varit i stortsett död hela dan och speciellt efter att jag kom hem, trodde inte man kunde känna sej mer borta än då, men det gick. Men nu är jag på väg mot det lite gladare världen! Med en härlig jordgubbs smoothie i handen och förtillfället 25 på hög volym, ska jag ta och måla naglarna och lägga upp lite planer :)

Bildbomb från dagarna på Erlends landställe

Erlend & Elvira

Erlend & Malin

Erlend gjorde som jag & Malin sa, paddla ut till den lilla ön ^^
Huset från bryggan, men vi sov i gäststugan.

Malin & Fabian

Erlend fiskar ;)

I båten på väg till in till Trosa
Sötnöt!

Ramlösa!

Erlend paddlade ut mej till en liten ö och lämnade mej där ;O

Men hämtade mejsen :D

på natten :)

Sötaste E & E

Napp ?

Jag minns varenda scen ifrån vår film.

Deppar lite än över att jag missade den fina prick i går ;/

Hejhej! Nu är man hemma igen! Är galet trött då vi ställde alarm på nio i morse och resade upp i gäststugan där vi sov, åt och sen vid tio kom taxin och körde oss till stationen för en kort tåg resa tillbaka till Stockholm! Alla tre gäspade typ hela resan, jag, Erlend och Tommy, hahah ;D Fattar inte att man kan vara så trött! Jag menar nio är lixom sovmorgon när det är skola, rena lyxen då ju ;)

Menmen, har slagit mej ner i soffan och vet inte riktigt när jag kommer upp, Oskar Linnros spelas och allt känns grymt! Han var ju med i går på Skansen oxå! Hade nästan glömt bort hans fina låtar.. oups :O Så tog och flyttade över alla hans låtar till en liten egen lista så nu ska det lyssas ;D
Pappa ska köpa med sej jordgubbar till mej, fast både han och dom är nu en timme sen :/
Nu ska jag sträcka mej en meter och plocka upp kameran med alla bilder från helgen!

Erlend har växt om mej på riktigt

Älskar när vinden blåser i håret

Hejhej! Sitter i soffan och kollar på Salem al Fakir med Erlends touch i handen och väntar på att han ska duscha klart, och tänker på att nu har TIMO precis börjat sin konsert på Grönan! Och jag är inte där! Sad but true, hade planert den konserten superlänge ;/ menmen salem på tv och nu en ny duschad älskling är ju inte heller så dumt! Vi åkte sån där sak efter båt, lite läskigt men underbart kul! Sen åkte vi motorbåt till Trosa och åt! Härligt att åka båt! Fast både jag och Erlend somnade på vägen hem, trotts allt guppande, haha bilder i morrn när jag kommer hem! ^^

Jag är kvar på Erlends landställe!

Hejhej! Nu är vi faktiskt uppe! Rekord, haha! Vi ställde alarm på halv tio men jag både jag och Erlend somnade om och sen vaknade jag av alarm nummer två tid tio. Och tillbringade kommande halv timmen med att försöka väcka Erlend. Han som skulle gå upp jättetidigt i dag, haha. I går på kvällen rodde vi ut med hans grannbarn med en liten Rodd båt och satte en liten gummibåt om släp, haha, sen fiskade vi och fick 11 aborrar :-D Men nu ska vi äta fattiga riddare till frukost och sen ska vi ut och åka sån där sak efter båt! Vi får se hur de går, har aldrig åkt! Puss!

Erlend är världensbästa pojkvän!

Hejhej! Känner mej stolt, har blivit ganska snabb på att skriva på Älsklings touch ;D Så passar på att låna den lite ^^ nu ligger vi i soffan och kollar på film på 6:an, Billy Maddison eller nåtsånt (a) Innan de kollad vi på Old dogs igen, haha vi såg den ju i går kväll oxå, riktigt rolig film faktiskt^^ Måste ses! ;D Haha, Det är jättekul att skriva på den här! Nyss, eller kanske inte nyss längre men iaf så åt vi jättegod middag precis som igår :D Vet inte riktigt vad jag ska skriva med vill skriva mer för de är kul! :3

Update från hängmattan!

Hejhej! Tänkte att jag kunde mobilblogga lite nu på sommaren! Så nu ligger jag i en stor hängmatta på Erlendslandställe med hans supersöta lillasyster och Erlend såklart! Vi lyssnar på Andreas Grega här i skuggan och bara tar det lugnt, vilket vi gjort typ hela helgen, med långa sovmornar och sena kvällar med filmer! Vi sover i en liten egen stuga nästa vattnet och i natt blev de nattbad! Och i går badade vi i regnet med i dag är de blåhimmel och sol! Planerna är lite ändrade kommer inte hem i dag eller i morrn! Stannar ett tag till! :D P.s Jag är bättre än Erlend så Fruit ninja på hans ipod! STOLT! ^^

Borta över helgen!

Några av dessa saknade people får amn iaf träffa i dag!:) Hahhaha, Victor saknas ;)

Hejhej! Är precis klar packad i sista sekunden! Nu ska jag möta upp Felix och sen ska vi fortsätta ner till Fridhem och träffa Emma, Calle & Victor och ta ett dopp! Har saknat ihjäl mej efter dessa människor så det ska bli underbart!

I kväll befinner jag mej på Erlend landställe och kommer stanna där över helgen, lite oklart när jag exakt kommer hem, men någon gång söndag/måndag, hoppas ni klarar er! ;) Lite magert med update så här på sommaren, speciellt när vädret inte tilllåter datorn!

Svaar till Hedvig!

Hedvig om Borta bra, men hemma bäst.:
Hejhej, hoppas du har haft det bra i Spanien!?
Och hittat massa med snygga saker att köpa!
Kan du inte visa några av det saker du är nöjdast med? Kram! :) <3

- Jo visst kan jag det, fast det kommer nog dyka upp lite saker därifrån i bloggen i outfits osv. Dock
har jag inte rikitgt hunnit styra upp bilderna från resan så det får bara bli 2 bilder ;O

Två av mina tre par solglasögon som fick följa med mej hem!

Tre ord

Min och mammas henna tattoos! På min står det tre ord och sen ett hjärta, och mammas är ett kinestskt tecken för hennes stjärntecken. Det ser lite bättre ut nu, då dom inte är ny gjorda, men ångrar nästan lite att jag inte gjorde på något roligare ställe, menmen, det går bli nästa gång ;)

love comes around

hahhahah! Jag & Linnea i västerås i april ;)

Tjena mitt bena! Ligger och myser i min kokheta säng och lyssar på musik, just nu spelas California Girls! Alla fönster är öppna med det är ändå grymt varmt i mitt lilla rum! I morse packade en stor miobag full med nödvändliga saker, mest kläder, skor & necesär-saker och sen packade jag ner mina kära dator och fick det förflyttat till Pappsen där jag kommer tillbringa kommande veckor :) I bagen är såklart nästan alla finfina saker från spanien med!

Sen sprang jag över till Linneas lägenhet innan vi åkte in till Gröna Lund såklart ca 2 timmar senare än vi hade tänkt! :O Har inte träffat tjejen på ett bra tag! Så det fanns lite småsaker att prata om. Båda var riktigt trött, sommartrött lixom så sista timme satt vi nästan bara och tog det lungt vid vattnet innan vi tog båten hem igen!
Hemma väntade ett tomt stort ensamt hus! Men oxå ett litet brev adresserat till mej! Det är inte ofta man får brev så det lysste upp stämningen!

I morrn ska jag träffa lite mer grymt saknat folk innan det där av mot älsklings landställen! :) Puss!

pics ; Jag på Dalí museet i Figueras.

Ligger här i sängen, härligt att vara tillbaka i just min egna säng! Lyssar lite på Kent, har lyssat igenom albumet En plats i solen, men mycket mer än så är det inte, efter som jag varit i Spain :) Är jättetrött och rikitgt sliten med tanke på att jag faktikst promenerad egnom recepitionen på Hotelet Cartago Nova i morse, Och visst har jag typ inte gjort någonting i 15 dagar, men det är jobbigt det med! Nu är jag lite off om jag får säga det själv! Off i allt! Ofattbart vad som kan hända på tvåveckor! Är som helt nollställd! Sitter och tänker ignom resa och borde egntligen skriva det sista i resedagboken, men de får vänta, orkar inte röra mej en millimeter! I morrn har jag massa som jag inte orkat göra i dag och sen ska jag och saknade Linnea Kaarto ta en tur till Gröna Lund! Har massa vänner jag vill träffa! Saknar allihopp supermycket! Jag fattar inte, har knappt hunnit träffa nån! Sorligt! I dag lovade jag saknade Felix att vi skulle hinna träffas, men när ? Jag fattar inte tiden räcker inte till, sommarlovet bara rinner i väg! Det känns hemskt att säga det, men har sedan länge kunnat räkna ner dagarna, och sen har jag ca 10 dagar kvar här hemma innan skolan rullar på igen och har verkligen massa att göra! Tandställningssaken som måste in och klippa mej är bara två av sakerna jag helst vill hinna före skolstart!

Borta bra, men hemma bäst.

Nu är jag hemma efter 15 dagar nere i Spaninen, eller jaa inte riktigt med tanke på att jag var i Andorra oxå. Ni vet det pyttelilla landet mellan Spanien & Frankrike uppe i bergen ? Där var jag iaf, mycket efterlängtad resa dit! Med det va inte så jätteintressant, hela huvudstaden i som låg i en dal och tog ca 15 minuter att åka igenom med bil och det var fullt med taxfree shopping och perfumerier med 10 meters mellan rum! Bortsett från de var Andorra väldigt fint! En av det vackraste naturerna jag nog sett :) Annars jag jag varit i norra spanien, i Roses och Malgrate de Mar utanför Barcelona, båda ställen längst kusten - Costa Brava! Jag har mest badat, gått runt lite över allt, taget det lungt och sovit! Hahha, Helt underbart! Sen har det varit fotbollsfest oxå! Helt galet i Spanien när dem vann! :)