Kort Camping tripp på G!


Hallu! Nu har man packat klart allt! Eller nästan allt.. så mycket jag kunnat iaf. Hittade en söt litem mp3 hos mamma härom dan som jag tillängnat kvällen med att proppa med underbar musik! Borde verkligen sova med tanke på att klockan 9 i morgon åker bilen full med massa väskor, sovsäckar, liggunderlag och tält, och vi såklart! Självhoppas jag på att vi hamnar på Söderköpings älskvärd glassbar! ^^ Och någon trevlig camping med bra väder och en härlig strand med bryggor :) Menmen vi får se. Vi blir inte borta länge alls, vilket oxå känns skönt efter jag jag inte har någon "hemma" tid alls typ! Kommer hem efter helgen. Men mobilbloggar väl, ska se om jag kan få in några bilder från mobilen med, så det blir lite roligare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0