Hör du ljudet av juli där utanför ?



Jag vet urusla bilder, missade en lite perfym från Vyes Rochers till reapriset 39 Pengar.
Annars är det en stor randigtröja från Gina Tricot för 49 Pengar, Örhängen från Ur & Penn För 10 Pengar, Ett blått linne från Monki för 40 Pengar & En tröja med kedjor, mycket fina än på min fulabild! Den är från Bikbok för 62 Pengar! I dag jag jag alltså tjänat ca 400 Pengar! Härligt!


Hejhej! I dag har jag hunnit med en massa! Vid elva gick jag till Mamma och fixae massa tills Kinaträffen och åt frukost innan jag sen mötte Felicia och vi gick runt och reashoppade på Drottninggatan! Hittade lite saker som jag tog med mej hem! Har redan stor kärlek till dem :)
Sen tog vi en glass i värmen och vilade benen efter allt spring innan vi sen hoppade på bussen till Gröna Lund och trängdes där med alla turister. Hahha, jaa om du vill köa 45 minuer till pops, så ska du åka dit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0