"He makes me fall in love"


Sööötsaker från H&M :)
hejhej, jag & alice ligger och lyssar på musik, och bara chillar :) Skööönt ^^ Kvällen har bestått av en god middag, chattat med älskling, sex in the city och sen har jag och Alice bara tagit det lungt med varsin dator ^^ hahha. Sen har jag bestämt dans med My, och känner mej rikitgt nöjd! Bara hoppas på att vi kommer in! ;) Längtar verkligen tills dansen kommer igång igen. Och i höst blire mer :) Såå häärligt! :) Sen har jag kikat lite på de som kommir ut för höstenhos H&M. Det får mej nästan att längta efter en brun/orange mysig höst. Kan inte fatta att jag faktikst säger det! ;O Men sommaren är fortfarande bäst, och vill vekligen inte att den ska ta slut, menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0