Borta bra, men hemma bäst.




Nu är jag hemma efter 15 dagar nere i Spaninen, eller jaa inte riktigt med tanke på att jag var i Andorra oxå. Ni vet det pyttelilla landet mellan Spanien & Frankrike uppe i bergen ? Där var jag iaf, mycket efterlängtad resa dit! Med det va inte så jätteintressant, hela huvudstaden i som låg i en dal och tog ca 15 minuter att åka igenom med bil och det var fullt med taxfree shopping och perfumerier med 10 meters mellan rum! Bortsett från de var Andorra väldigt fint! En av det vackraste naturerna jag nog sett :) Annars jag jag varit i norra spanien, i Roses och Malgrate de Mar utanför Barcelona, båda ställen längst kusten - Costa Brava! Jag har mest badat, gått runt lite över allt, taget det lungt och sovit! Hahha, Helt underbart! Sen har det varit fotbollsfest oxå! Helt galet i Spanien när dem vann! :)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hejhej, hoppas du har haft det bra i Spanien!?

Och hittat massa med snygga saker att köpa! Kan du inte visa några av det saker du är nöjdast med? Kram! :) <3

2010-07-16 @ 00:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0