Kort var det!



Yes, hellu dudes! Jag är redan hemma! Kom hem i dag någon gång vid lunch. Hahah, Vi åkte ner till söderköping och stannade i trosa på vägen för frukost och en promenad runt i staden. Strax efter de så började det regna riktigt mycket! Så jag och Pappa fick sätta upp ett helt nytt 6mans tält i spöregn! Efter som det var nytt hade vi ingenaning om hur man satte upp det heller! Awsome! Det blev väl blött men tillslut så stod det upp. Natten var, enligt mej helt okej. Men alla de andra tycket det hade varit iskallt och blött. Det spöregna och blåste hela natten. Det sista jag gjorde var att springa ut i regnet och spänna om det för det hade börjat slacka. Så nu blir det härligt med en säng! Och i morrn ska jag upp tidigt och möta Linn! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0