love comes around


hahhahah! Jag & Linnea i västerås i april ;)

Tjena mitt bena! Ligger och myser i min kokheta säng och lyssar på musik, just nu spelas California Girls! Alla fönster är öppna med det är ändå grymt varmt i mitt lilla rum! I morse packade en stor miobag full med nödvändliga saker, mest kläder, skor & necesär-saker och sen packade jag ner mina kära dator och fick det förflyttat till Pappsen där jag kommer tillbringa kommande veckor :) I bagen är såklart nästan alla finfina saker från spanien med!

Sen sprang jag över till Linneas lägenhet innan vi åkte in till Gröna Lund såklart ca 2 timmar senare än vi hade tänkt! :O Har inte träffat tjejen på ett bra tag! Så det fanns lite småsaker att prata om. Båda var riktigt trött, sommartrött lixom så sista timme satt vi nästan bara och tog det lungt vid vattnet innan vi tog båten hem igen!
Hemma väntade ett tomt stort ensamt hus! Men oxå ett litet brev adresserat till mej! Det är inte ofta man får brev så det lysste upp stämningen!

I morrn ska jag träffa lite mer grymt saknat folk innan det där av mot älsklings landställen! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0