pics ; Jag på Dalí museet i Figueras.



Ligger här i sängen, härligt att vara tillbaka i just min egna säng! Lyssar lite på Kent, har lyssat igenom albumet En plats i solen, men mycket mer än så är det inte, efter som jag varit i Spain :) Är jättetrött och rikitgt sliten med tanke på att jag faktikst promenerad egnom recepitionen på Hotelet Cartago Nova i morse, Och visst har jag typ inte gjort någonting i 15 dagar, men det är jobbigt det med! Nu är jag lite off om jag får säga det själv! Off i allt! Ofattbart vad som kan hända på tvåveckor! Är som helt nollställd! Sitter och tänker ignom resa och borde egntligen skriva det sista i resedagboken, men de får vänta, orkar inte röra mej en millimeter! I morrn har jag massa som jag inte orkat göra i dag och sen ska jag och saknade Linnea Kaarto ta en tur till Gröna Lund! Har massa vänner jag vill träffa! Saknar allihopp supermycket! Jag fattar inte, har knappt hunnit träffa nån! Sorligt! I dag lovade jag saknade Felix att vi skulle hinna träffas, men när ? Jag fattar inte tiden räcker inte till, sommarlovet bara rinner i väg! Det känns hemskt att säga det, men har sedan länge kunnat räkna ner dagarna, och sen har jag ca 10 dagar kvar här hemma innan skolan rullar på igen och har verkligen massa att göra! Tandställningssaken som måste in och klippa mej är bara två av sakerna jag helst vill hinna före skolstart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0