Jag ska göra nånting, Jag ska slå er med häpnad


bilden ägs inte av mej :)

Mamma mesasde och sa att Kent spelade på Långholmen i kväll, vilket jag såklart inte glömt bort men inte dock hade jag inte biljetter, efter som jag inte vissa ifall jag skulle vara hemma den 22 Juli för typ tre månader sen.. Men mamma övertalde mej om att det var utomhus och man skulle höra musiken riktigt bra och fick mej med in till stan, vi köpte lite gott för att njuta av den fina kvällen med Kents fina ljud i bakrunden. Vi hamnde upp på ett berg, höst upp bara tre meter från avspärrningarna till konsterten, och kunde se hela området och den stora scenen, såfint! Men tänkte att som skulle täcka upp med något så man inte såg när allt väl började, men det gjorde dem inte! Så där satt vi på vip hyllan som mamma sa! Så grymt! Man såg allt! Plus den stora massan med folk som betalat och deras hav av armar! Såg var enda lilla detalj och hör så grymt, stod lixom 3 meter från de som betalt fast 10 meter högre upp, så man såg allt! Kent var underbara! Det båda lät och såg bra ut! Dom inledde med Utan dina andetag och alla bara rös! Jaa, för vi var ju inte ensama där uppe, hahah :) Sen på Kärleken väntar blev hela scenen röd och allt var så vackert! tihihi! Är gaaanska lycklig just nu, jag menar en bra kväll - heelt gratis :)

Dock hittar jag inte min mobilsladd och kan därför inte ladda in några bilder.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0