Jag minns varenda scen ifrån vår film.


Deppar lite än över att jag missade den fina prick i går ;/

Hejhej! Nu är man hemma igen! Är galet trött då vi ställde alarm på nio i morse och resade upp i gäststugan där vi sov, åt och sen vid tio kom taxin och körde oss till stationen för en kort tåg resa tillbaka till Stockholm! Alla tre gäspade typ hela resan, jag, Erlend och Tommy, hahah ;D Fattar inte att man kan vara så trött! Jag menar nio är lixom sovmorgon när det är skola, rena lyxen då ju ;)

Menmen, har slagit mej ner i soffan och vet inte riktigt när jag kommer upp, Oskar Linnros spelas och allt känns grymt! Han var ju med i går på Skansen oxå! Hade nästan glömt bort hans fina låtar.. oups :O Så tog och flyttade över alla hans låtar till en liten egen lista så nu ska det lyssas ;D
Pappa ska köpa med sej jordgubbar till mej, fast både han och dom är nu en timme sen :/
Nu ska jag sträcka mej en meter och plocka upp kameran med alla bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0