20 Mars


Jag vill så himla mycket till London nu! Jag älskar London, på rikitgt. Jag menar det. Har stora planer på att flytta dit efter gymnasiet och bara vara eller plugga. Allt är så fint och perfekt. Idag la jag beslag på min klasskompis Arvids finfina mobilskal. Jag vet visst är det perfekt!? Enkelt, men ändå så snyggt. Själv får jag nöja mig med min Harrods berlock från Thomas sabo, fast det är inte fyskam! Vill bara ut och resaaaa. Men snart blir det Paris och sen Barcelona och sen är det ju sommarlov!
Idag hade vi stora luckor i vårt schema, jag och några vänner åt lunch på söder och sen gick vi lite på Hornsgatan, i morgon ska jag och Natha se om vi kan få hem något nytt från Judiths eller någon av de andra fina affärerna på Hornsgatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0