Runmarö




Hej! Jag har varit med Erlend hela helgen och har inte hunnit skriva, i fredaga sov jag hos honom och han insåg att jag missat en hel del filmer som man måste ha sett, som Indiana Jones och Star Wars... hehe. Men så han har skolat mig och nu har jag sett 2 av Indiana Jones filmerna, vi köpte världens största godispåse och thaimat och myste i soffan till båda somande!

På lördagen åkte vi ut i skärgården till Runmarö där Johan hade en stuga, vi paddlade kajak, åkte båt och gungade på en storgunga och bara hade det bra. Kom hem imorse och sen dess har jag kollat på ett hus och varit på 2km loppisen med Norea och lite annat smått och gott. Är helt slut! Men det var en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0