------

Old pics.
Hey People! Ligger kvar i sängen fortfarande trotts jag har massa att göra på tretimmar nu frammåt, jag har bara ingen ork alls. Den försvann. Min valborg var väl inte den bästa, men när brukar valborg bli så där superbra som man önskar? Jag var jättetrött hela kvällen och blev värsta partypooper typ. Nästan iallafall. Åkte med Erlend ner till brasan och träffade massa folk och slutade hos Norea & Simon med massa trevligt folk. Jag kännde mej inte alls på humör att vara ute så åkte hem samtidigt som Erlend som tidigt i morse åkte till New York. Jag åkte hem och sov. Jag behövde det verkligen, så det slutade väl bra. Nu ska jag äta och stressa iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0