trött_tjej_96


Yo! Förlåt, mycket har hänt de senaste 2dagarna, skolan har börjat och snott med sej mitt liv. Amen typ! Igår efter skolan drog jag direkt in till DC och träffade Alva och vi körde först 1h Street sen 1h Locking och sen 1h Jazz. Till jazzen kom de andra tjejerna, Ella, Anna & Bella. Första gången jag dansade lockning. Grymt svårt efter som vi hoppade in i en grupp där de redan dansat lite innan. Men gud såkul! Sen på kvällen sov jag hos Erlend!

Idag har jag stått i köket med Agnes & Emma och gjort snöbollar till vårt engelskashow. Gud vad vi failade och vilka bloppers! Men aja,  det var kul! Nu : SÄNGEN! Jag är död i hela kroppen. Kanppt suttit en sekund i dag och träningsvärk i typ alla muskler sen igår, och i morgon blir de Jazz igen med Cicci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0