Prinsar & Prinsessor

Idag har jag ätit mexicanskt för andra gången på tvådagar, klippt mej på P&P i Vasastan, bokat tågbiljetter till Uppsala, gjort en trevlig smoothie på tropiska och otropiska frukter & kollat på en hel del film!

Funderad mycket på någon minde vanlig frisyr, eller jaa, det vill säga samma som jag haft de senaste åren bortsätt från min tama försök till ljusare slingor, benan till höger, mitten eller vänster & mina halvlyckade luggar. Jag funderade mycket på att klippa det kort, Page. Men jag gjorde de i 2:an och det tog säkert 3år innan de växt ut igen, sen funderade jag på sidecut vilket alla uppmuntrade mej till, men jag är nog helt enkelt för feg. Sad but true.
Det slutade med att hon klippte topparna och småfixade lite..

FÖRE:


EFTER:



Just nu luktar mitt hår hallon, underbart. Men det är frisserat och har inte ännu fått tillbaka sitt normala fall, så det ser lite plattut för att sen i topparna verkligen vika innåt, men det blir nog bättre snart.
 Nu känns det iallafall riktigt frächt och härligt och inte alls lika stripigt och skadat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0