.


Nu är jag faktiskt inte trött efter som jag lyckades somna i soffan vid 7. Idag kom typ ett mobilt filmteam till vår klass för att spela in kortfilmer med oss. Man skapade en film helt själv från ingenting i halvklass. Min halva fick den roliga ledaren med den konstigaste humorn. Det var väl typ han som gjorde det. Han skickade i väg 2st med hans bankort för att köpa semlor till alla oss. För han var sugen. Men såklart fick vi ha det i en scen i vår typ kaotiska film. Jag spelade Lucy Lui's dotter ni vet hon i Charlies änglar ?

Efter det åkte jag in till söder för att möta upp Cicci som oxå råkar gå i samma klass som Matilda K. Mycket efterlängtat möte. Jag och Cicci gick till hennes fina lägenhet först innan vi åkte till dansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0