No postcard, just a hello!

Jag och mitt hår, förut!
Heejhopp! Idag har jag klippt mig sådär väldigt inpulsivt igen. Det är mycket kortare, och för stunden delade jag mitt hår i en trevlig mittbena. Sommaren har varit toppen hittills, men det går defenetift för fort! Är knappt brun och det är en månad kvar, har badat ett fåtal gånger och solat typ 3 gånger, om man räknar med dem, då man steker i bikini på stranden. Har storslagna planer till sensommaren för min blogg. Har taggat till och fått massa idéer och insperation under sommaren så om en månad då får ni se! Det mesta ska göras om! Ser faktikst fram imot att ta igen mitt uppehåll för sommaren! Men tidigt imorgon åker jag till Oslo för att träffa Erlend igen! Och sen ska vi två vidare till Värmland och 31mm regn! Score! Sen är det bara att packa om och dra igen men då mot Rinkaby fältet i Skåne och sommarens höjdpunkt. 40 000 pers och 12 oförglömliga dygn på Jamboreen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0