Jag tror jag har världens största bildbrist..

Hejhej! Jag förstår inte riktigt hur man kan vara så trött när lovet slutade för 2 dagar sen.. man borde väl vara utvilad efter ett lov? Idag utökade jag min fina tågbana i munnen, lovely.. jag kan inte äta sitter nu och slevar i mej potatis mos. På håltimmen sista lektionen gick jag och Agnes och köpte Majs och gick hem till mej och åt upp hela paketet tillsammans med smör och salt över en djup diskussion om de kommande åren och gymnasiet. Riktigt trevligt! Sen mötte jag upp Vera & Johanna F och dansade på balettakademin två klasser, breaking och hype! Vill lätt kunna dansa båda de, fast mest Hype iguess :D

Kommentarer
Postat av: Hannes

Lilla gumman, du går andra terminen i 8:an varför diskutera gymnasiet nu?! Fokusera istället på skolan än dröm om vilket gymnasium du ska söka om ett år. Dom kommer ju förfan ändra en jävla massa tills dess att ni ska söka

2011-01-12 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0