Min snygga brud fyller 15!

Idag har det varit sttudiedag, vilket jag kanske inte riktigt tagit vara på. Jag gav mej själv ytligare en lång sovmorgon, kollade på film och sen åkte jag in till stan. Gick nästan hela Götgatan som var fyll med trevliga reor i underbara affärer! Kunde inte låta bli att ta hem 2 söta blusar, från Monki & Vila. Sen när jag kom fram till medborgarplatsen gick jag till Danscenter för att dansa, Street & Jazz! Och vi är 5 trevliga brudar vid namn, Anna, Isabella, Ella & Alva som dansade tsm förra terminen som kör jazz tsm igen! Av en fin slump!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klänningen va assöt! kan du inte fråga var hon har köpt den?

2011-02-06 @ 17:30:33
Postat av: Signe

Jag har för mej att den är från Topshop! Men dock för ett tag sen, annars fråga tjejen själv;

http://dynamiskt.blogspot.com ;D

2011-02-06 @ 23:22:43
URL: http://signefridstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0