Ingarö & UMR

Tjo! I fredags skulle jag följa med Erlend ut till Ingarö till hans släkt/bekanta. Sen när vi kom dit skulle vi tydligen sova där, vilka både jag, Erlend och hans Mamma missat. Men det gick bra iaf, efter en mysig kväll med godmat, kortspel och lerbageri fick vi sovplatser i en fin stuga på ett mysigt loft. Tandborstar löste dem och jag snodde åt mig Erlends tröja att sova i. På morgonen fick vi lite bråttom efter som jag skulle möta upp massa UMR:are i slussen strax efter 12. Blev lite sen men snälla Christian mötte upp mig och vi åkte ut till Kärrtorp för ett distriktsmöte i ett faktiskt riktigt fint hus! Med ett fåtal korta fika pauser tog mötet ca 5h. Men de var inte så tråkigt som de låter! Påvägen hem stannade jag och Norea för en korv på en grill och sen somnade jag direkt nästan när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: .

Särskrivning på Fikapauser.

På vägen heter det!

2011-01-29 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0