You are Amazing

Jag har förskräckligt ont i halsen och hostar lite lagom! Ska snart hoppa isäng för jag satsar på att ta mej till skolan i morrn! Och jag vill ju dansa! Idag har jag pluggat massa saker jag inte förstår mej på. Lagat middag och för en kortstund varit ute i solskentet. Fast de räknas knappt. Hade gärna taget en promenad med någon fin person och pausat på ett mysigt fik. Men nej, ist har jag varit fast hemma och bråkat med mitt internet! Dagen har verkligen varit från toppen till botten på en sekund som en vän till mej sa. Men sen oxå från botten till toppen och allt där i mellan! Hoppas på en utvilad Signe i morrn med en stadig röst! Det kan ju vara trevligt att kunna prata..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0