Fredags



Igår, eller vad de blir sov jag hos Erlend med Norea, Isak, & Emma. Det blev inte så mycket bananashake, utan en lugn kväll, men film, prat, tankar & pizza. I fredags badade vi även på idrotten. Failade på livräddningen med simmade alla 500m! Nu kan jag göra vad jag vill på idrotten på fredag, skönt! Nu är jag dödstrött trotts att jag sov en kortis på eftermiddagen. Tänkte plugga men de går inte! Istället åt jag lite, kollade på This it is och kurerade min feta förkylning med mentol & eucalyptus houngsvatten, vilket dock gjorde underverk!
Men i morrn har jag 1000 saker att göra;
Städa, Baka bullar att sälja med klassen, Spanskaredovisning, So prov, No prov/inlämning, Matte läxa - de enda som faktikst skulle kunna vänta, Kinesiska, laga middagen, och läsa i svenskan! Kul söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0