Stars



Osminkade jag med dagens inköp från H&M, Lindex & Indiska! Undvink att möta min läskiga blick..

Hey! Idag har jag bara gjort nytta! Jag var klockan 8:30 hos tandläkaren och fick bågarnabytta så nu kan jag inte tugga! Härligt! Sen har jag gjort en massa bra saker! Skickat tillbaka ett paket, beställt saker från H&M, jobbat, handlat till farmor, åka iväg med systers mobil och inhandlat en del trevliga saker, och jag kan erkänna att mamma hjälpte mej med allt det där, hon till och med körde mej i morse och hjälpte mej med städandet! Sen har jag sett en antal rikitgt tjejiga filmer, ni vet typ high school filmer där allt är lyckligt och mitt-liv-är-perfekt scener finns ungefär hela filmen förutom när denna perfekta varelse får ett problem som sedan löster sej bara så där och sen får hon kärleken på köptet! Ibland är dem faktikst riktigt bra! Alltså filmerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0