incoming : Ugly Pics

Dagens Outfit;
Svart spets från Monki
Svart linne & 60den strumpbyxor från H&M
khakigrön halsduk från Zara
Joannas's kängor, Klocka och Smycken från Thomas Sabo

Snart är det fredag! Såskönt! Har en del plugg att fixa i helgen men det får vänta tills söndag! Idag fyller min pappa år! Grattis! Så efter jag kom hem från Jazzen idag med Jennifer & Rosa, hänge med på deras klass eftersom jag är en liten överlycklig ägare till Ungdomskortet - så hängde med dem första gången sådär, med det var nog inte sista heller. Dock har jag inte tid att dansa så mycket mer än jag vad jag redan gör så det blir iaf inte varje vecka jag hänger på. Det hade nog inte heller varit så kul att dansa Jazz Nyb, heller. Men annars har jag ätit hem gjorda dumplings och tårta, nice! I morrn ska vi bada med klassen på idrotten - blandade kännslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0