Grymt länge sen jag körde en dagens, so here we go!

Dagens humör: Tveksamt glad
Dagens nyhet: Att jag & Nina drar till Uppsala på Onsdag!
Dagens outfit: mörkblå mjukisdress från Juicy Couture och en vit t-shirt med volangärmar från H&M.
Dagens äckligaste: När en sak gick upp för mej.
Dagens sämsta: Att Erlend är i Norge & och mina onda tänder!
Dagens bästa: Att jag pratat med fina Norea & Erlend
Dagens person: Återigen - Erlend, han är trottsallt nästan de ända jag tänkt på idag.
Dagens vill ha: Sommar! Vad annars ?
Dagens frisyr: Snart nyklippt!
Dagens låt: Something new
Dagens planer: Klarade jag galant förutom den delen som innebar plugga..
Dagens borde: Plugga, sova!
Dagens längtan: Efter Erlend & Sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0