Ganska lyckad helg sådär.

Hej! Äntligen hemma för att bara kunna ta det lungt. I fredags sprang jag på stan hela eftermiddagen med tjejerna och hittade toppen presenter till moppepojkarna. Sen när jag kommit hem blev jag upp hämtad av Erlend och det var hos honom jag sen sperderade natten. Jag hade även dansplaner för lördagen med det höll inte riktigt. Men på kvällen mötte jag upp ett trevligt gäng, Emma, Agnes, Johanna, Natha, Arvid, Carl, Max & Victor rättaresagt. Det blev ät bara saker för 500lappen och en trevlig kväll/natt hos Arvid med högmusik, prat, skratt, modeshow & min nya kärlek - ipaden. Hahha, men det var jättetrevligt att ha våra sleepovers igen! Nu ska jag plugga lite och kolla på en film.
Klicka här för nattens musik! Carl skappade trende att lyssa på denna riktigt bra cover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0