Feb. 16, 2011

I morrn har jag spanska prov och jag har pluggat totalt i ca 1h. Jag är så lyckad. Sen gjorde jag en liten deal jag skulle skämmas om jag förlorade så nu måste jag verkligen börja! Dock är jag så grymt trött! Idag har jag och tjejerna i klassen fått massa lärare att ända på vad de bestämt så vi kunde åka och se finalen i skoldm. Mälarhöjden vann! Killarna blev knappt glad, dem är typ för vana, så det blev inte så mycket firande. Sen stannade jag, Agnes, Natha & Johanna kvar på Söder och fikade på muffins fabriken och pratade! Sen åkte jag och dansade lite jazz! Nu måste jag verkligen plugga och jag ska ta och sätta på en film oxå för att lätta upp stämingen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0