En lista för update som min fina vän tipssade mej om.

Jag vet att jag är grymtaktiv! Och ja, det synns på min statestik till och med. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om, eller jag har inte direkt tid heller. Har en del collage med lite kläder och stuff man alltid kan dreggla efter, men oftast så gör jag dem bara utan att lägg upp dem. Men jag har en lösning. Det blir en lista om vad jag ska skriva om. Så kasnke det blir lite mer än nästan ett inlägg varje dag. Fast kan inte lova att det blir ett varje dag, men jag tänkte jobba mej igenom hela listan!

Inlägg 1 – Om mig.
Inlägg 2 – En person jag saknar just nu.
Inlägg 3 – Mitt favorit plagg och varför.
Inlägg 4 – En tid jag saknar.
Inlägg 5 – En bild på mig när jag var liten + något om mig som liten.
Inlägg 6 – Vilken typ av killar jag faller för.
Inlägg 7 – Vad jag ska göra i sommar.
Inlägg 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Inlägg 9 – En bild på min första bästavän.
Inlägg 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Inlägg 11 – Någonting jag oroar mig för.
Inlägg 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Inlägg 13 – Mitt drömbröllop.
Inlägg 14 – En bilder på mig själv genom åren.
Inlägg 15 – Någonting jag vill uppleva.
Inlägg 16 – Innehållet i min väska.
Inlägg 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Inlägg 18 – Bästa dagen hittills det här året.
Inlägg 19 – En annans blogg jag gillar och varför ?
Inlägg 20 – Min skoltid och mina betyg.
Inlägg 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Inlägg 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Inlägg 23 – En låt för varje tillfälle.
Inlägg 24 – En inblick i det annars privata.
Inlägg 25 – Skönhetsvanor.
Inlägg 26 - Ett favorit citat.
Inlägg 27 - När en apa är bra att ha.
Inlägg 28 - Största av allt är kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0