Du ger mej inga löften


Nästa fredag är den 2 månader kvar, jag dör litegrann!

Vilken deprimerande dag! Förutom min förskylning som inte vill försvinna, tröttheten så skulle det ju såklart vara snöstorm! Det som nästan var vår!? Jag fick packa på mej min stora canada som råkar ha största luvan så jag iallafall inte blev så blöt. Dock är den så stor så man knappt ser något. Fast de blåste så mycket att man ändå inte såg något.


Efter vi badat sista lektionen på idrotten väntade jag på Linnea och vi åkte sen tillbaka till skolan fär vi fick veta all nominderade till vårt fina event - Den stora kärleksdagen @fb. Allt presenteras på måndag på Alla hjärtans dag! Vi sprang sen runt och gjorde skolan fin inför måndagen! Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0