TORS


Att märka ut platser på en karta med en röd prick är kanske inte min strakaste sida, men ungeför där ligger Tromsö!
Yes, nu hoppas vi att jag är i Norge och har det grymt! Eftersom jag blir borta ett tag så får vi se hur mycket ni orkar besöka då jag antagligen inte ens har något internet där borta ovanför Polcirkeln! Har tagit mej tid att fixa några tidsinställda inlägg och några inlägg med trevliga länkar till trevliga bloggar jag själv kan titta förbi då och då. Eftersom jag nästan aldrig länkar till någon så blir det bra när jag är ute ur landet! Jag är lite anti detta "Ska vi byta blogglänkar?" Men klart jag ska dela med mej av några finabloggar på mitt egna intiativ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0