Lite Fredags underhållning!

Jag har insett att min senaste kyss… Var väldigt fin och jag saknar den redan.
Jag lyssnar på… Riktigt bra musik!
Jag mår bäst när… Jag är med fina människor och allt är på topp!
Stockholms bästa stadsdel är… nog Söder.
Jag pratar… inte särskillt tydligt, jag sväljer tydligen orden och pratar ofta försnabbt.
Jag älskar/tycker om… min fina katt! Snyft!
Min bästa vän(ner) är… Är otroligt C0014
Min första riktiga kyss… var inte särskillt känsloladdad tror jag.
Jag avskyr när folk frågar… Vad man "förväntar sej/ vill ha" av dem. Obesvarligt.
Kärlek är… väldigt fint när allt flyter.
Någonstans, tänker någon… På exakt samma sak som jag. För så måste de väl vara?
Jag kommer alltid att vara… Signe Fridström.
Jag är hemligt förälskad i… mina gosedjur!
Sist jag grät var… nog inte sålänge sen, men tillräckligt för att jag inte ska veta exakt, haha.
Min mobiltelefon är… min andra halva. Hahha, nej men nästan!?
När jag vaknar på morgonen… brukar jag välja vända mej om och sova ett par timmar till.
Innan jag går och lägger mig… tittar jag på stjärnor i mitt tak, myser med katten och får tvångsttankar om att nu måste jag sova, vilket gör att det inte blir lättare.
I skrivandets stund tänker jag på… Norge resan, börjar nästan bi nervös!?
Bebisar är… nästan alltid väldigt runda hahha!
Homosexuella är… ofta väldigt coola människor!
Blondinbella är… ointressant?
Ikväll ska jag… sova!
I morgon kommer jag… Luncha med min faster och Praoa, och Pack!
Jag vill verkligen… vara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0