5 saker ni inte visste om mej!



- Jag älskar täcken. Kan inte sova om inte hela jag är inlindad och nergosad. Inte en tå får vara utanför. Täcken för alltid! Ps. Duntäcken är mysigast!

- Jag hatar att springa! Att springa är helt enkelt inte min grej. Det är bara så enformigt och tråkigt, vilket resulterar i att jag aldrig gör det frivilligt. Så när man väl måste i skolan har jag noll kondis och då går det ju sämst och blir ännu tråkigare!

- Jag är nog en tidsopimist. Sad but true. Jag blir alltid lite sen, tiden räcker inte riktigt till. Vet inte hur många gånger innan jag rafst ihop mina saker på morgonen för att skynda till skolan som jag verkligen önskat att man kunde stopa tiden med en knapp och bara jag kunde "röra" på mej.

- Jag är nästan alltid posetiv!  Det är nog en bra egenskap. Även om inte inte blir som jag vill eller turen inte är med mej försöker jag alltid se det posetiva i det. Som typ att det kasnke var slumpen och inte meningen att det skulle blir som man bestämt tex.

- När jag blir äldre vill jag tatuera mej. Jag tycker det är väldigt fint och personligt. Dock vill jag ha den där jag själv aldrig skulle kunna störa mej på den. Som tex i nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0