Don't let me go,



Hittade några bilder från helgen, ägs alltså inte av mej! Jag är på den översta bilden, 6:e linan som är ute står jag i jeans och en svart tröja :)

Vet inte om man ska vara taggad eller otaggad inför morgon dagen, skönt med ett avbrott med ändå, flottsbro på friluftsdag kasnke inte är det jag hae valt annars, plus att skolan bara ger en dålig bild av scouting, så i morrn kommer alla lägg komentaren, "klaga inte, du gör ju sånt här på fritiden" typiskt. Annars blir det workshop/utbildning med en konsertfotograf i morgon kväll inför helgen, kanske inte har sagt de, men ska vara fotograf på palatsetsmusikfestival i helgen! Kommer bli awsome! :D Så köp biljetter och kom dit på söndagen! :D

Annars ligger man nu och lyssar på älskade The Fray och har precis sett filmen Klara, min syster sa att den var jättebra och det var en sån gullig liten film som jag kände för, så jag tog min stickning och kollade på den, dock är min stickning nu mera inte fullt normal, typiskt, nu måste jag ta tillbaka den och snacka med Maggan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0