360 000 tar ställning


Hejhej! Äntligen Fredag, är så grymt trött och bara allmänt sliten! Somnade nyss vid halv åtta och vaknad igen typ halv tio. Så trött var jag, nu är jag typ pigg igen, hahha xd. Men ska nog sova snart, har mycket planer i morrn!

I dag var ju the big day! Haha, nej men nästan, skolvalet! Och allt gick mer än bra! Bäst! Skönt, annars hade ju det varit jag som hade missat och gjort något fel, men nej! Det gick grymt! Vi fixade de sista i vallokalen sen i går och sen gick jag på dagnes enda lektion NO, typ en timme och efter det satt jag i vallokalen hela dan, drog info, dela ut val kuvert, hämta klasser, pricka av på röstlängdera och kontrollera identitet. Kanske inte det roligaste jag gjort, men ändå grymt chill och kul att se att allt funka och allt arbete bakom som vi lagt ner lönade sej. Sen vid tre när alla ca 500 röstat fick vi öppna alla och räkna. Men resultatet är hemligt! Hahha, japp vi får inte säga något förren efter det riktiga valet. På stränga order från Skolval 2010. That's it ;)

Kommentarer
Postat av: hedvig

haha vi fick veta samma dag ;)

2010-09-18 @ 15:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0