Awsomeness




Hejhej! I går tog det mej hela eftermiddag att hitta en ny fungerade sak, och hela kväll att leka med den! I love it! Kortbatteritid men annars, underbar! Sitter just nu och kopplar alla kontaker till facebook! Grymt det kommer bli när det är klart, bara ca 200 kvar, ;/ Efter skolan har jag varit med Erlend & Mattis, hahha, jaaa.. galet - kanske är rätt ord. Allt är galet när man är med dem! :)

Taggad till i morrn! Skolval på schemat! Alla timmar och allt missat skolarbete som jag lagt ner senaste två veckorna på alla valsaker, affischer, möten och lalala, ger resultat i morrn! Och om något går fel är det typ mitt fel oxå, sååå. Men gud så kul det ska bli! Dock har jag själv inte bestämt mej vad jags ak rösta på ;/
Nääe, nu ska jag duscha och antagligen måla mina naglar lila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0