Last night with Hoff!


Tjaaa! Nu sitter jag halv död i soffan, och ville bara slänga min mobil in i väggen när den ringde. Men snart ska jag sticka i väg och dansa :)
Gårdagen var till den mesta del grym! Awsome! Jag & Vera var på Grönan strax innan 6. Då det var kö upp på bron redan i slussen för att bara komma på båten och kön fortsatte in på Grönan. Och vi var inte ensama! Alla började ställa sej upp en och en halv timme och aj! Vi hittade Emil, Vilma, Stina & Julia där och stod med dem ett tag innan folk började tränas fram och kom i mellan oss. Vi stodx ungefär i mitten ca 5 meter från scenen! Och gud så vi kämpa för de där platserna - smärta! Sen fick jag en cigg i ögat som någon bara slänge i väg. Idioter som röker när man står 0mm i från någon och sen bara slänger i väg den när det är proppat med folk. De var fullt ut till grindarna, och dem stänge Grönan för fler inte fick komma in..  Ciggen gjorde grymt ont och ögat sved hela kvällen! Men när konsterten börja var allt glömt, Det var underbart bra! Bäst!

Sen drog vi vidare till Fridhemsplan och mötte upp de andra och tittade in på återträffen i fridhemsskolan och satt och snackade på donken! Kul att träffa alla igen! Och sen grattade vi Ishak som fyllde år! Häärlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0