Take me back to London, please!


Har kollat lite i butiker i London dit mamma & syster snart åker, jag är grymt avundsjuk med tanke på att min & mammas resa dit blev underbar! Hittade sötsakerna från affärena M&S, H&M, Debenhams & Harrods. hoppas något förljer med dem hem! Och att den underbara skinjackan från H&M inte är helt slutsåld där oxå :)

Efter idrotten sista lektionen drog jag mej hem & duschade och fastnade framför tven och kollade film till jag insåg att jag skjutit upp allt skoljobb för länge så då behövde jag plugga på som en gris för att sen packa en fet väska för helgen! Awsome, kul fredag.. Men i morrn blire iaf Dans, Östasiatiskt, dumplings & scouternas natt! Faktist är jag riktigt taggad, konstigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0