Sträck!


Random bild på min tjockis! :)

Hellu! Dansen gick grymt! Nej, hahah, inte direkt, mina piruetter gick heelt åt skogen! Typiskt, var i från gick jag att man ska snurra åt andra hållet i från vad man ska ? -.- På vägen till dansen träffar jag på Sossarna som försöker få mej att rösta på dem genom att ge mej en rödros och snacka om allt som är bra med dem och slutar med att säga, förresten får du rösta ? hahhaa, och av Centern fick man "Rut eller slut" disktrasor och godis som jag inte kunde äta, typiskt!

Men nu sitter jag och äter smörgås a la Signe! Hahha, slängde ihop något sam faktiskt blev jättegott!
Ska slänga ihop saker för kvällen och bege mej hem till Erlend och sen i kväll ska Hedda, Agnes & Malva firas och sen ska jag dirket efter de hem till Rosa men några tjejer och sova över :) Hoppas på en grym fortsatt lördag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0