Silver Ugglan


Fotade nästan ingenting men här är en bild på Karin :)

Yooo! Har precis kollat på första avsnittet av The event, någon mer som såg det ? :O Är grymt trött och mina ben är döda! I går dansade jag först en timme och sen gick jag ut till östasiatiska och kollade på armén och det var mycket collare än vad jag trott, sen gick vi tillbaka till odenplan och gick runt och letade efter en rastaurang, och tillslut hittade vi en.

Efter vi ätit sa vi hejdå till Maggan & Jeff och hämtade upp Steve & Mia och åkte ut till alla andra vid åkeresberga, och hälsade på alla innan  kvällsslingade började och vi tävlade hela natten och mitt i alt var det nattorgentering, och allt gick prima och natten var oxå helt okey! Mina snälla vänner hade lämnat mitten plasten åt mej men ändå frös vi alla lite, :/ Till frukost fick vi liite gröt efter som killarna spilde ut typ allt så vi tiggde mat hos Örnsberg. Sen var det en sista tävling, först i mål då alla tävlar samtidigt och vi kom tvåa! Men tillslut så kom vi 4 totalt och fick klätterpriset! :) Grym helg :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Om ni gjorde:P,men det va ni värda;)<3

2010-10-03 @ 18:11:25
URL: http://smurfismurfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0