randigt, prickigt eller rutigt..


hahhah, rotade lite och hittade denna bild på m ej & syster för en massa år sen! :)

Tjaaaa! Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag nog läsa lite om jag hinner, ligger lite efter.. ;/ Kom nyss hem från Spej ett trevligt litet möte, inget speciellt. På idrotten hade vi världenssötaste liten tant som pratade finlandssvenska som mumintrollet och ropade upp oss på ungefär en halv timme, lät oss värma upp dem minter och sen spela bandy i en kvart :) tihihi :) Efter skolan åkte jag hem och sen kom Erlend och vi pluggade, eller jaa, lite iaf, hoppas jag inte dör i morrn med spanjorerna! :/

Kommentarer
Postat av: Kajsa

gosh ! super gulliga ju ! <3

2010-09-23 @ 21:10:03
URL: http://gubbz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0