plugga-plugga-plugga






I dag fick jag låna Noreas systemkamera mest för helgen då, och jag har verkligen saknat en grym kamera sen jag fick låna Nikolas, har saknat en kamera över huvudtaget! I love it! Så nu ska det massfotas under helgen vilket nog inte kommer bli så svårt ;) Efter skolan satt jag och snackade med Vera innan Erlend slutade och vi gick hem till honom och pluggade No!

I morrn vill jag heslt försvinna, typ trilla på cyklen, ha fetaste febern eller nästan vad som helst, det är nämligen No prov och sen ska vi springa 5.2 km i teräng, kill me! Det lär bli lagom kul med en ondhöft och träningsvärk! Awsome - jag kommer dö! Är full av prestations ångest och jag brukar må jättedåligt när jag springer, inte kul så vi får se hur det går :) Nu ska jag se Tyra & Kenza Show! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0