"Murarna ska falla, Sverige åt alla"





En riktigt dålig inspelning! ;)

Åååh, jag är fortfarande jättetaggad! Kom precis hem efter att ha varit i stan och skrikigt med flera tusen pers, först en stor samling vid Sergels Torg, det var smockat! Helt fullt! Själv satt jag uppe på Miljöpartiets valstuga tsm med Erlend, Isak, Nisse, Vera, Vera, Tess, Maja, Norea, My, Hugo, Oliver & Lukas, haha glömde väl ingen ? :)
Senare kom Axel & Jennifer! Och shit vad grymt det var! Vi träffade på Christian och Umrfolk som fick med en F! flagga och tog sällskap med dem, vilket drag! Och sen när alla, nära 10 000 pers tågade mor riksdan! Maffigt! Grymt! Så nu har man skrikigt för rasismen så min röst är typ dööd! Hahah, hoppas jag låter normal i morrn :) " Kärlek åt alla"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0