lalalalala


Hejhej! Vaknade nyss för att det var för varmt i mitt rum, typiskt. Hade gärna sovit ett tag till! Det blev ingen update igår, men dansen var Awsome! Maja, tog med sej Treasure - Ray så det var kul att träffa henne med. Vi gjorde lite uppvärmningar och sen diagonaler, fast alla samtidigt, och det va mycket hållningsövningar. Borta efter sommaren som man är så gick det väl sådär, hahaha, men nu är man i gång iaf. Den här veckan tänkte jag börja träna igen, får se hur det går, är ju fortfarande inte riktigt frisk :/

Kvällen i går spenderades hos farmor på en god middag och sen har vi flyttat bokhyllor och städat mest. Så jag var helt slut i går! Hahah, mina planer för dagen är inte riktigt klara men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0