I ♥ Skittles




Tjeena! I dag gick hela 8:an från tunnelbanestationen till flottsbro i värsta stormen i typ 40 min, gick runt där och prövade på saker som, eldning, fösta hjälpen, vindskydd, tält & stormkök alltså frilufts liv a la Mälarhöjdensskola innan vi gick tillbaka! Hahha, själv tyckte jag nog att de var värdelöst, kunde allt och att springa runt i tre hoodis och en hyffsat findtät jacka och ändå frya nästan en hel dag var ingen höjdare måste jag erkänna!

Efter skolan gick jag en snabbis till Norea innna jag tog mej in till Gamla Stan till en lite "workshop/utbildning" eller vad man ska kalla det med Micke Sandström och Palatset. Ska ju som ajg nämde fotografera helgens musikfestival på Södra teatern & Mosebacke. Nu är jag grymt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0