i mina drömmar äger jag skor.


Dagens outfit ;

T-shirt - Timo Räisänen konserttröja, American Appearl
Svarta tights - H&M
Svart linne - H&M
Grå tjocktröja - Monki
Svart Jacka - H&M
Önskeskor - H&M, inte mina.. :(
Smycken - Thomas Sabo


I dag har jag varit i Liljeholmen på efter middagen med Rosa, Jennifer & Joanna, vi gick runt där och hälften av tiden tillbringade vi nog på H&M och dregglade efter dem superfina kilklackskor som jag har på bilden. 399:- Sååå fina! Finns i Mockaimitation i grått oxå, svart hade snyggast med det finns inte ;/ Men ist så fick ett par söta sammetstights följa med mej hem, 75:- Från Vero Moda på rea, det var det värt! :)

Kommentarer
Postat av: Rosa

:( i mina drömmar äger jag också skorna!!

2010-09-19 @ 21:06:44
URL: http://rosamoradi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0