I always need it,


I helgen gälle det igen! Hoppas på lika bra väder som förra året och en lika stjärnklar natt! :)

Heeej! Kom nyss hem från Erlend där jag tillbringat efter middagen & kvällen! Vi har bara chillat, pluggat & kollat på film, det blev båda Resident evil 3, Miss March & typ halva Doomday eller vad den hette! hahah :) Vi hittade oss själva i bakrunden på DN's "tv" från i går på demostrationen. Hahha, lite kul vi står ovan på Miljös valstuga och Isak står och vinkar, hahah : Annars en helt vanlig allmänt grå skoldag, och i morrn äre det redan onsdag! Då kommer spanjorerna till skolan tror jag, dock är de ju 9:orna som ska ha dom, vilket är tur, men på tosdag måste vi snacka med dem, måste-plugga-till-det! :O Annars lär jag dö...

Carl Westén, du gjorde min gråa skoldag lila, hahaha sköönaste komentaren på hemkunskapen, BESTIIIICK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0