Hej jag heter Glenn!


jag förra hösten, för det är väl höst nu ?

I dag hade jag bara vanliga lektioner förelunch, för eftermiddagen tillbringades tsm med Elevrådet på en typ informations träff med Seco. Och jag tror inte jag var själv med att bli grymt taggad inför året! Och inse hur mycket man egentligen kan göra! S-i-c-k!
Det drog över lite och sen var nog många i lite behov av att säga vad man själv tycket om alla inseration dem gav oss! Så vi var några som stanna och distutera, men blev så klart klara precis till engelska förhöret de sista 5 minuterna, men det gick väl bra.. Fia var snäll och vänta på mej och sen gick vi och hämta lite listor och typ skrev gryma lappar och skratta i typ 100 år för så lång tid tog det att få lapparna, hahha, och sen träffa vi en gbg;are som jag nu mera kallar Glenn!
Hahah, sen träffa jag på Isak, Nisse, Erlend & Mattis som underhöll mej till mamma kom med pengar så jag kunde möta upp Rosa i Skärholmen och köpa present till Karin! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Stolt fotograf :P

2010-09-04 @ 14:39:48
URL: http://odarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0