Håkan, du är min kung!



Hejhej! Har massa som verkligen borde göras, måste packa till mamma & göra matten! Inget av det går längre att skjuta upp. Typiskt, för jag orkar verkligen inte! Är total död! Helt slut! Sliten! Nån sa att man blev det av valet, men så insatt är jag ju inte!? Trött är jag iaf, har träningsvärk och i morrn måste det springas 2,4 km på bana på idrotten. Usch! Hatar att springa, speiellt på tid och när alla ser på. Mår illa av att springa. Nej, det är verkligen inget för mej, bara en massa problem, smärta. Men det måste väl göras, helvete! Som sagt är på ganska uselt humör, trött!

I dag har det varit schema brytande dag, först på förmiddagen hade jag SO, vi åkte i blandade klasser in till staden och valstugorna och plocka massa mer pins, åt upp deras godis, och argumenterade och diskuterade GRYMT mycket med alla där! Sen på eftermiddagen hade jag musik. En förmiddags lektion och en eftermiddags med bara roligheter och trevligt folk.Och efter skolan blev det fika. Härligt! Stora planer börjar forma sej för i morrn! Vi pratar häärligt folk, svettiga dansgolv och konsertmorsch eller hur det nu stavas ;) Hoppas nu iaf på en grym fredags kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0