Grattis Karin!


Karin 14år! :)

Tjaaa! Kom precis hem från en liten födelsedags middag för Karin! Awsome! Vi åt godmat, snacka och kolla på film :)
I dag har jag inte heller haft några lektioner på eftermiddagen, sååskönt! Lunch åt jag tsm med styrelsen, alltså - Love, Matilda, Fia, Linnea, My, Norea, Emma, Anna, Emil & Gustav. Vi prata om hur coolt vårat foto skulle vara, haha. Sen hade jag en timmes håltimme, som vi typ inte gjorde något på innan vi sen träffade styrelsen igen, och måla skyltar, snacka, och rensa papper!
Grymt eftermiddag måste jag säga. Sen drog, Jag, Norea, Fia, Linnea, Love & Emil till nästan hemma med Loves coola cykel och tog en liten fika innan jag sen träffade lite folk en snabbis för att sen springa till bussen och tappa min mobil, så jag måste gå tillbaka och leta, och en timme senare, så ligger den kvar! Tur de iaf, sen gick jag hem igen och bytte om snabbt och stressade i väg till Karin, Emil & Love igen och tog sällskap med dem en bit, när vi ändå skulle åt samma håll. Nu är jag döds trött! Intresant inlägg, jag vet! Lika intresant som alla mina andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0