Fall Hard


Juste nu dåra, och jag lovar Erlend du ska få tillbaka din tröja! :)

Hejhej! Nu har man duschat och ätit middag och ska nog snart sova. I går trodde jag att det var lördag så ca klockan 2 i natt kom jag på att det inte var de. Och ist för att börja 20 i 10 som alla andra måndagar, så hade jag Elevrådsfoto halv 9! Awsome! Så nu är jag grymt trött. Jag är nog lite seg på det där med veckodagar nu, för jag har hela dagen gått runt och trott att det varit fredag och blivit lika besviken när jag insett att det bara är måndag, så typsikt! :(

Men nu känner jag mej riktigt bra! Även fast Agnes banagde på att träna så stack jag dit själv, en timmes streetfunk och sen en timmes pliates, oh sen sprang jag hem! Pliates var inte så jobbigt då, mycket mage, och hållning men börjar redan få träningsvärk i magen :/

Kommentarer
Postat av: Erlend<33

DÄR ÄR DEN! jag har letat fett länge efter den! xD <3

2010-09-06 @ 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0